If you would like to see my artwork in real life, you can visit my home studio (by appointment only). I exhibit in different locations around UK and DK Contact me via livsmalerier@gmail.com or via direct message on Instagram: sussi.louise to learn more

Sorry, but at the moment I am closed for commissions.

mandag den 2. oktober 2017

GALLERI LIVSMALERI hyggeudstiller hos Lægerne i Kirkestræde 2, i Holbæk


GALLERI LIVSMALERI udstiller hos lægerne i Kirkestræde 2 i Holbæk, Danmark, fra den 29.09 og året ud.💓alle er velkomne til at kikke ind i de normale åbningstider og se på billeder, kort & sten

Der er nye trykte kort i 17 motiver og håndmalede kort med træer og dansende grise og ugler... Ok ikke alle tre samtidig men, you know, i samme kurv. 😊

Denne udstilling er en del af mit Glad Kunst til Folket projekt og jeg håber virkelig at du har tid til at komme forbi og lege med💗 send mig et billede af dit ynglingsmaleri (eller dit hade maleri, så bliver jeg glad . Jeg kan jo kun lære hvis jeg får feedback ikk.















Ingen kommentarer:

Send en kommentar