I ship worldwide but if you would like to see my artwork in real life, you can find it the Grove Bookshop, Ilkley, the Picture Framer Shop in Knaresborough, on the Railway Station platform and at Michael Cohrt, Lumsås, DK. My home studio is open by appointment only. Contact me via livsmalerier@gmail.com or via direct message on Instagram: sussi.louise

At the moment there is a short waiting list for commissions. Contact for more information

søndag den 24. maj 2015

Åbent hus i Galleri Livsmaleri

Galleri Livsmaleri holder åbent den. 30. maj 2015 mellem 10-14


Det har været en lang og spændende vinter og jeg har malet, tegnet og kreeret – jeg har arbejdet med hjemmets rum, universer og glæde i hverdagen og alle er velkomne til at komme til et kik ind i mit univers. Kom og se mine nye malerier, glædessten og notesbøger. 

 

 

Galleri Livsmaleri v. Sussi Louise Smith

Sejerøvej 12, 4300 Holbæk

Hvis du skriver hvor mange du/I kommer, så sørger jeg for at der er nok te, kaffe og kage :-)