If you would like to see my artwork in real life, you can visit my home studio (by appointment only). I exhibit in different locations around UK and DK Contact me via livsmalerier@gmail.com or via direct message on Instagram: sussi.louise to learn more

Sorry, but at the moment I am closed for commissions.

søndag den 24. maj 2015

Åbent hus i Galleri Livsmaleri

Galleri Livsmaleri holder åbent den. 30. maj 2015 mellem 10-14


Det har været en lang og spændende vinter og jeg har malet, tegnet og kreeret – jeg har arbejdet med hjemmets rum, universer og glæde i hverdagen og alle er velkomne til at komme til et kik ind i mit univers. Kom og se mine nye malerier, glædessten og notesbøger. 

 

 

Galleri Livsmaleri v. Sussi Louise Smith

Sejerøvej 12, 4300 Holbæk

Hvis du skriver hvor mange du/I kommer, så sørger jeg for at der er nok te, kaffe og kage :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar